25 Ocak 2010 Pazartesi

Galatasaray


Ne yazık ki kar hala kesintisiz devam ediyor benim oturduğum bu dağda ve 1 gündür televizyonumuzda yayın yok..Heyecanla beklediğim Galatasaray maçını da izleyemedim bu yüzden. Ama maçın genel görüntüsü, zaten karlı ve zor bir zeminde oynandığı için çok süper şeyler beklenmiyordu. Ama eminim ki mücadele en üst düzeye çıkmıştır. Ve Mustafa Sarp ın attığı golle de 1-0 maçı aldı Aslanlar. Jo ve Neill bu maçta ilk kez Asla formasını giydiler ve normal bir futbolla geceyi kapattılar. Neill i fazla tanımam ama Jo dan çok güzel şeyler bekliyorum. Bir de Giovanni dos Santos u da Galatasaray kapmak üzere. Ama bunun için 1 tane yabancı oyuncunun gitmesi gerek. Eğer bu gidecek olan yabancı oyuncu, Nonda gibi kendini forvet sanan birisinin yerine( dikkat edin futbolcu da demiyorum) Kewell giderse çok fena kızarım o yönetime. Tamam kardeşim adam sakatlandı ama yani tribünde otursa bile Nonda'dan daha fazla iş yapar yaa..Umarım böyle bir şey başımıza gelmez..Gerekirse kampanya başlatırım Kewell için..O adam gerçek bir futbolcu çünkü..Bu akşama kadar netleşir her şey diye düşünüyorum..Umarım Giovanni'nin gelişini buruk bir sevinçle kutlamayız..

0 Comments: