23 Ocak 2010 Cumartesi

Barça yine atıyor gollerini..!!


Bu geceki maçı izlemeyi çok isterdim ama malum şuanki hava şartları ve özellikle de yaşadığım bölgedeki yoğun kar yağışı nedeniyle bu maçı izleyemedim. Evet bunu yaptım, utanmadan da söylüyorum; çünkü o yokuştan kaymak bana maçtan daha çok cazip geldi ve bir seferlik barcelonaya ihanet ettim.. Ama bence değdi..=)

Biraz da skora göre yorum yapıyım..21. ve 22. dakikalarda art arda gelen gollerle Barca öne geçti. Golleri Xavi ve D.Alves attı. Tahminimce Xavi yine bildiğimiz o şık hareketlerini yaparak sonucu golle bitirdi ve Daniel Alves ise sağ taraftan güzel bir füzeyle ağları havalandırdı. 56. dakikada ise yıldızımız,gözbebeğimiz Messi Barca nın 3. golünü kaydetti. Bu gol hakkında yorum yapmayacağım çünkü Messi'nin ne yapacağı belli olmuyor. =) Gollü ve zevkli bir mücadele olduğunu düşünüyorum ama yazı resmi için İbo'ya nispet edercesine onun fotoğrafını seçtim..Hani daha iyi oynayıp gol atıcaktın İbo?? Öyle göğüse almakla olmuyor bu işler..(en sevdiğim futbolcudur kendisi,ondandır böyle sataşmalarım.)

0 Comments: