23 Ocak 2010 Cumartesi

La Liga

Blog hayatımdaki ilk yazıma, bence dünyanın en eğlenceli ve kaliteli ligi olan İspanya Ligi(La Liga)'ne küçük bir inceleme yaparak başlayacağım için çok mutluyum. Ne kadar yazının başlangıcı edebiyat gibi de olsa bunu ilk yazının heyecanına verin. Ama artık "joga bonito" demenin zamanı..!

İspanya Ligi'nde 1-2 haftadır sürekli takip ettiğim bir futbolcu vardı. Real Madrid'de aradığını bulamamıştı ve başka takımlara gitmesi gündemdeydi. Asıl beni ilgilendiren kısım ise bu ismin Galatasaray'a gelebilecek olmasıydı. Sevgili yazarımız szanoanla da günlerce sabahlara kadar transfer haberini bekleyip durduk ama bu transfer gerçekleşmedi. Ve öğrendim ki bence İbo'dan sonra en iyi forvet olan Ruud Van Nistelrooy, HSV Hamburg yollarındaymış. Son zamanlardaki en üzücü futbol haberi benim için.Kendisine başarılar diliyorum..
Şimdi de bu haftaki maçlara dönecek olursak, bu akşamki en önemli karşılaşma,saat 21.00 da başlayacak olan Valladolid-Barcelona. Yine keyifli ve bol gollü bir maç olacak ümidiyle maç saatini bekliyorum. Barcelona'nın golcü, kareteci forveti İbrahimovic, bu hafta verdiği röportajda ex-takımını özlediğini ama şuan Barcelona'da çok mutlu olduğunu söyledi. Aynı zamanda daha iyi olması gerektiğinin farkındaymış. Bu da futbolseverler için iyi bir haber.Yakında daha şık goller izleyeceğiz sevgili İbo'dan..

0 Comments: